Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),

Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:

Imperija kave j.d.o.o.
Krijesnice 40
10000 Zagreb

ili poslati putem e-maila na: dejan@imperijakave.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, prijedloge i prigovore slobodno nas kontaktirajte na telefon: +385 95 399 5893

U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti: