Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:
Imperija kave j.d.o.o.
Krijesnice 40
10000 Zagreb
ili poslati putem e-maila na: dejan@imperijakave.hr
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
Za telefonske upite, komentare, prijedloge i prigovore slobodno nas kontaktirajte na telefon: +385 95 399 5893
U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:
- Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II ili na http://www.hok.hr/sud_casti
- ili Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Zagreb, Ilica 49/II ili na http://www.hok.hr/centar_za_mirenje